من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

من و خیال و تنهایی !!!

خط خطی های نلسون

قرارداد !!!

امروز 26 تیر ماه 1388 راس ساعت 10 : 5 صبح بین منو آقای نلسون قراردادی امضا شد .

به موجب این قرارداد من متعهد می شوم مواظب نلسون باشم و در عوض

  • اونم نذاره هیچی تو دلم بمونه !!!
  • اعتماد به نفس نداشته منو بهم بده !!!
  • خندیدنو بهم یاد بده !!!
  • کار کنه که بتونم مخالفت دیگران رو تحمل کنم !!!
  • برای همیشه باهام دوست بمونه !!!

خودم که فک می کنم منصفانس

شما چی ؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
آتیش پاره جمعه 26 تیر 1388 ساعت 07:57 http://miss-atishpare.blogsky.com

یه چیزی در حد قرار دادای قاجار و رضا شاه و ایناس!! خیلی منصفانس عالیه! D:

[ بدون نام ] دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 05:33

واسه همه پستات کامنت گذاشتما:D

اینم آخریش:D

بسیار بسیار ممنون
الان فک کنم سرگیجه گرفتی
با خوندن این آثار ادبی :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد